lørdag den 26. juli 2008

Få og giv bæredygtige tips på den LILLE forskel WIKI

Jeg falder næsten dagligt over websites, artikler, videoer osv om spændende og kreative idéer til at gøre en LILLE forskel. Men tit har jeg glemt alt om for eksempel det spændende øko-tursime-koncept eller den flotte halskæde, som du støtter velgørenhed ved at købe, når jeg står og skal planlægge ferie eller købe en gave til veninden.

Derfor har jeg nu lavet den LILLE forskel WIKI, som jeg har tænkt mig skal være en slags ressource-samling over alle de spændende, bæredygtige eller velgørende initiativer jeg - og du! - falder over. Jeg har allerede samlet få tips og links om bla. genbrug, rejser og velgørenhed på wiki'en, og meningen er, at den hele tiden skal udbygges, og at DU skal hjælpe!

Du behøver ikke at være en haj til computer eller internet. Bare du har nogle idéer til at gøre en LILLE forskel, så kan du være med. Du skal bare klikke på "join this space" i wiki'ens øverste venstre hjørne, og følge instruktionerne for at oprette en konto. Herefter kan du tilføje links, tekst, billeder, nye sider og hvad du ellers lyster, lige så tosset du vil.

Start med at kigge forbi wiki'en ved at klikke her:


Wikispaces


Læs mere:

Ingen kommentarer: