fredag den 11. juli 2008

Frivillig-resourcer fra videnskalas

Den 20. og 21. juni var DUF (Dansk Ungdoms Fællesråd, paraplyorganisation for en stor gruppe foreninger i Danmark) vært ved det, de kaldte en "videnskalas" - en workshopfestival for frivillige fra deres medlemsforeninger.

Programmet var enormt godt sat sammen og indeholdt et hav af spændende workshops inden for de tre fokusområder: Frivillige i samspil, Den gode organisation og Moderne formidling. Havde jeg ikke været nede med en ordentlig forkølelse disse dage, havde jeg været blandt de heldige deltagere. Jeg behøver heldigvis ikke længere ærgre mig over, hvad jeg gik glip af, for DUF har uploadet slideshows og kompendier til kalas'ens hjemmeside.

Tak til DUF for at opkvalificere det frivillige arbejde og for at gøre resourcerne tilgængelige for alle!

Ingen kommentarer: