mandag den 24. november 2008

29 gaver før jul

Onsdag d. 26. november og 29 dage frem hopper jeg mentalt i julemandskostumet. Da har jeg nemlig besluttet at deltage i "29 day giving challenge", og forpligter mig dermed til i bred forstand at give en ting hver dag i 29 dage. De kvikke har opdaget det - min challenge slutter den 24. december, hvor jeg overlader kostumet til Mr Claus himself.


Visit 29-Day Giving Challenge


29 day giving challenge (som jeg første gang nævnte her) er startet af Cami Walker, som i forbindelse med et alvorligt sygdomsforløb oplevede, at det havde en nærmest helbredende kraft at fokusere sin energi på at give, fremfor at fokusere på sig selv og egne problemer. Siden er en hel bevægelse vokset op om idéen med at give hver dag i 29 dage. Om du giver et kompliment til en bekendt, en hjemmebagt kage på jobbet, en 20'er til en hjemløs eller en Rolls Royce til manden i dit liv er underordnet, bare du giver.

Læs mere om de 29 gaver her og følg med på bloggen, når jeg melder ind undervejs om, hvordan det går. "La grande finale" er som sagt gavedagen over dem alle, 24. december.

(PS: Den 25. december er det min egen tur til at få en gave - der tager jeg på to ugers ferie til skønne Egypten!)

Ingen kommentarer: